Všeobecné obchodní podmínky a informace pro zákazníky

I. Všeobecné obchodní podmínky

§ 1 Základní ustanovení

(1) Následující obchodní podmínky se vztahují na smlouvy uzavřené mezi vámi a námi jako poskytovatelem(Ezee Trading ApS) prostřednictvím webových stránek www.ezee-e.cz. Není-li dohodnuto jinak, je výslovně odmítnuto zahrnutí jakýchkoli vlastních podmínek, které můžete použít. Odesláním objednávky na našich webových stránkách potvrzujete, že jste si tyto obchodní podmínky přečetli a souhlasíte s nimi.

(2) Spotřebitelem ve smyslu následujících ustanovení je každá fyzická osoba, která uzavírá právní úkon za účelem, který převážně nelze přičítat její podnikatelské nebo nezávislé profesní činnosti. Podnikatelem je každá fyzická nebo právnická osoba nebo právně způsobilá společnost, která při uzavírání právního úkonu jedná v rámci své samostatné odborné nebo podnikatelské činnosti.

Postup při podání stížnosti

Pokud se nepodaří spor vyřešit přímo s námi, můžeš se obrátit na Českou obchodní inspekci (ČOI), která je příslušným subjektem pro mimosoudní řešení spotřebitelských sporů:
Česká obchodní inspekce
Štěpánská 15, 120 00 Praha 2
www.coi.cz
adr@coi.cz

§ 2 Uzavření smlouvy

(1) Předmětem smlouvy je prodej zboží.

(2) Uvedením příslušného produktu na našich webových stránkách vám prostřednictvím systému online nákupního košíku činíme závazný návrh na uzavření smlouvy za podmínek uvedených v popisu produktu.

(3) Smlouva se uzavírá prostřednictvím systému online nákupního košíku následujícím způsobem:
Zboží určené ke koupi je vloženo do "nákupního košíku". Do nákupního košíku lze kdykoli vstoupit prostřednictvím příslušného tlačítka v navigační liště a provádět v něm změny.
Po kliknutí na tlačítko "Pokladna" nebo "Přejít k objednávce" (nebo podobného znění) a zadání osobních údajů a údajů o platbě a dopravě se zobrazí podrobnosti objednávky jako přehled objednávek.

Pokud jako platební metodu používáte systém okamžité platby (např. PayPal (Express/Plus/Checkout), Amazon Pay, Apple Pay), budete buď přesměrováni na stránku s přehledem objednávek v našem internetovém obchodě, nebo na webové stránky poskytovatele systému okamžité platby.
Pokud budete přesměrováni na příslušný systém okamžitých plateb, zadáte své údaje a provedete výběr tam. Nakonec se údaje o objednávce zobrazí jako přehled objednávek na webové stránce poskytovatele systému okamžitých plateb nebo po přesměrování zpět do našeho internetového obchodu.

Před odesláním objednávky máte možnost zkontrolovat a upravit údaje v přehledu objednávky (také prostřednictvím funkce "zpět" vašeho internetového prohlížeče) nebo objednávku zrušit.

Odesláním objednávky prostřednictvím příslušného tlačítka ("objednávka s povinností platby", "koupit nyní", "podat závaznou objednávku", "objednat nyní" nebo podobného znění) právně prohlašujete, že nabídku přijímáte, čímž dochází k uzavření smlouvy.

(4) Zpracování objednávky a předání všech informací potřebných v souvislosti s uzavřením smlouvy probíhá prostřednictvím e-mailu, částečně automatizovaně. Musíte se proto ujistit, že e-mailová adresa, kterou jste nám poskytli, je správná, že příjem e-mailů je technicky zajištěn, a zejména že není blokována spamovými filtry.

§ 3 Zvláštní ujednání o nabízených způsobech platby

(1) Platba prostřednictvím Klarna
Ve spolupráci s poskytovatelem platebních služeb Klarna Bank AB (publ) (Sveavägen 46, 111 34 Stockholm, Švédsko; dále jen "Klarna") nabízíme následující možnosti platby. Platba se provádí přímo u společnosti Klarna:

Další informace o společnosti Klarna a podmínkách používání společnosti Klarna pro USA naleznete na adrese:
https://www.klarna.com/us/legal/ a https://www.klarna.com/.

§ 4 Právo na zadržení, výhrada vlastnictví

(1) Zadržovací právo můžete uplatnit pouze v rozsahu, v jakém se týká nároků vyplývajících z téhož smluvního vztahu.

(2) Zboží zůstává naším vlastnictvím až do úplného zaplacení kupní ceny.

(3) Pokud jste podnikatel, platí následující doplňující ustanovení:

a) Zboží zůstává naším vlastnictvím až do úplného vypořádání všech nevypořádaných pohledávek z probíhajícího obchodního vztahu. Zastavení nebo převod vlastnictví jako zajištění před převodem vlastnického práva není přípustné.

b) Zboží můžete dále prodávat v rámci běžného podnikání. V takovém případě nám tímto postupujete veškeré pohledávky vyplývající z dalšího prodeje ve výši fakturované hodnoty. My toto postoupení přijímáme. Vy jste nadále oprávněni pohledávku vymáhat. Pokud však nebudete řádně plnit své platební povinnosti, vyhrazujeme si právo vymáhat pohledávku sami.

c) Pokud je vyhrazené zboží spojeno nebo smícháno s jinými položkami, nabýváme spoluvlastnictví k nové položce v poměru fakturační hodnoty vyhrazeného zboží k ostatním zpracovávaným položkám v okamžiku zpracování.

d) Zavazujeme se, že na vaši žádost uvolníme zajištění, na které máme nárok, pokud realizovatelná hodnota našich zajištění převyšuje zajištěnou pohledávku o více než 10 %. Výběr cenných papírů, které mají být uvolněny, je na našem uvážení.

§ 5 Záruka

(1) Platí zákonná práva z odpovědnosti za vady.

(2) Jako spotřebitel jste vyzváni, abyste při dodání zboží zkontrolovali jeho kompletnost, zjevné vady a poškození při přepravě a případné reklamace nám a přepravní společnosti co nejdříve nahlásili. Pokud tak neučiníte, nemá to vliv na vaše zákonné nároky ze záruky.

V souladu se zákonem o koupi máš právo na dvouletou reklamační lhůtu u zboží zakoupeného u nás. To znamená, že můžeš požadovat opravu zboží, výměnu, vrácení peněz nebo slevu z ceny – v závislosti na konkrétní situaci. Reklamace musí být oprávněná a vada nesmí vzniknout v důsledku nesprávného použití výrobku nebo jiného škodlivého jednání. Reklamaci je nutné uplatnit v „přiměřené době“ poté, co jsi vadu zjistil(a). Reklamace podaná do 2 měsíců je vždy považována za včasnou.

(3) Pokud se některá vlastnost zboží odchyluje od objektivních požadavků, považuje se tato odchylka za dohodnutou pouze tehdy, pokud jste o ní byli informováni před podáním smluvního prohlášení a odchylka byla mezi smluvními stranami výslovně a samostatně dohodnuta.

(4) Jste-li podnikatel, platí následující ustanovení o záruce odlišně od výše uvedeného:

a) Za definici kvality zboží se považují pouze naše vlastní specifikace a popis výrobku od výrobce, nikoliv jiná reklama, veřejná propagace nebo prohlášení výrobce.

b) V případě závad poskytujeme záruční servis podle našeho uvážení buď formou opravy, nebo výměny. Pokud se odstranění vady nezdaří, můžete se rozhodnout požadovat snížení ceny nebo odstoupit od smlouvy. Odstranění vady se považuje za neúspěšné po dvou neúspěšných pokusech, pokud z povahy zboží, vady nebo jiných okolností nevyplývá něco jiného. V případě opravy nejsme povinni nést zvýšené náklady vzniklé přepravou zboží na jiné místo, než je místo plnění, pokud tato přeprava neodpovídá účelu použití zboží.

c) Záruční doba je jeden rok od dodání zboží. Zkrácení záruční doby se neuplatní v následujících případech:

§ 6 Volba práva, místo plnění, soudní příslušnost

(1) Platí České republiky právo. Pro spotřebitele platí tato volba práva pouze v rozsahu, v jakém je nezbavuje ochrany poskytované kogentními ustanoveními práva státu, v němž mají obvyklé bydliště (zásada příznivosti).

(2) Místem plnění pro všechny služby vyplývající z našich obchodních vztahů a místem příslušnosti je naše sídlo, pokud nejste spotřebitelem, ale obchodníkem, právnickou osobou veřejného práva nebo zvláštním fondem veřejného práva. Totéž platí v případě, že nemáte obecnou soudní příslušnost v Dánsku nebo EU nebo pokud vaše bydliště nebo obvyklé místo pobytu není v době podání žaloby známo. Právo obrátit se také na soud v jiném zákonem určeném místě příslušnosti zůstává nedotčeno.

(3) Ustanovení Úmluvy OSN o smlouvách o mezinárodní koupi zboží (CISG) se nepoužijí.

§ 7 Ochrana nezletilých osob

(1) Při prodeji zboží podléhajícího předpisům České republiky vstupujeme do smluvních vztahů pouze se zákazníky, kteří dosáhli zákonem požadovaného minimálního věku. Případná platná věková omezení jsou uvedena v popisu příslušného výrobku.

(2) Odesláním objednávky potvrzujete, že jste dosáhli zákonem požadovaného minimálního věku a že údaje, které jste uvedli ohledně svého jména a adresy, jsou správné. Odpovídáte za to, že zásilku obdržíte pouze vy nebo oprávněné osoby, které dosáhly zákonem požadovaného minimálního věku.

(3) Pokud jsme ze zákona povinni provést ověření věku, dáme poskytovateli logistických služeb odpovědnému za doručení pokyn, aby zboží předal pouze osobám, které dosáhly zákonem požadovaného minimálního věku. V případě pochybností může poskytovatel logistických služeb požádat o předložení průkazu totožnosti příjemce za účelem ověření věku.

(4) Pokud v popisu příslušného produktu uvedeme, že pro nákup zboží je vyžadován věk alespoň 18 let, platí ustanovení odstavců 1-3 obdobně s tím, že příjemce musí být plnoletý, nikoliv pouze splňovat zákonem stanovenou minimální věkovou hranici.

II. Informace pro zákazníky

1. Totožnost prodávajícího

Ezee Trading ApS
Birkerød Kongevej 137F
3460 Birkerød
Dánsko
Tel: +45 3156 1702
E-mail: questions@ezee-e.com

Alternativní řešení sporů:

Evropská komise poskytuje platformu pro online řešení sporů (ODR), která je k dispozici na adrese: https: //ec.europa.eu/odr.

Nejsme ochotni ani povinni účastnit se řízení o řešení sporů před spotřebitelskými rozhodčími komisemi.

2. Informace o uzavření smlouvy

Technické kroky vedoucí k uzavření smlouvy, samotná smlouva a možnosti oprav se provádějí v souladu s ustanoveními v části "Uzavření smlouvy" v našich Všeobecných obchodních podmínkách (část I).

3. Jazyk smlouvy, uložení textu smlouvy

3.1. Jazykem smlouvy je čeština.

3.2. Úplný text smlouvy neukládáme. Před odesláním objednávky prostřednictvím systému online nákupního košíku si můžete údaje smlouvy vytisknout nebo elektronicky uložit pomocí funkce tisku ve vašem prohlížeči. Po obdržení Vaší objednávky Vám budou údaje o objednávce, zákonem požadované informace pro smlouvy uzavírané na dálku a Všeobecné obchodní podmínky opět zaslány e-mailem.

4. Kodexy chování

4.1. Dodržujeme kritéria kvality společnosti Trusted Shops GmbH, která si můžete prohlédnout na adrese:
NA ADRESE https://www.trustedshops.com/tsdocument/TS_QUALITY_CRITERIA_EUO_en.pdf.

5. Základní charakteristiky zboží nebo služeb

Základní charakteristiky zboží a/nebo služeb naleznete v příslušné nabídce.

6. Ceny a platební podmínky

6.1. Ceny uvedené v příslušných nabídkách, stejně jako náklady na dopravu, představují celkové ceny. Zahrnují všechny složky ceny včetně všech příslušných daní.

6.2. Náklady na dopravu nejsou zahrnuty v kupní ceně. Jsou k dispozici prostřednictvím příslušně označeného tlačítka na našich webových stránkách nebo v příslušné nabídce, zobrazují se samostatně během procesu objednávání a musíte je uhradit, pokud nebyla přislíbena doprava zdarma.

6.3. Dostupné způsoby platby jsou uvedeny na příslušně označeném tlačítku na našich webových stránkách nebo v příslušné nabídce.

6.4. Není-li u jednotlivých způsobů platby uvedeno jinak, jsou pohledávky z uzavřené smlouvy splatné okamžitě.

6.5. Částka bude z tvého účtu stržena až ve chvíli, kdy bude zboží odesláno. Pokud tvoje objednávka obsahuje více položek s různými dodacími lhůtami, bude platba stržena až po odeslání poslední položky, pokud se nedohodneme jinak.

7. Dodací podmínky

7.1. Dodací podmínky, dodací lhůty a případná existující dodací omezení jsou uvedeny na příslušně označeném tlačítku na našich webových stránkách nebo v příslušné nabídce.

7.2. Jste-li spotřebitel, zákon stanoví, že nebezpečí náhodné ztráty nebo náhodného zhoršení stavu prodávaného zboží během přepravy na vás přechází až okamžikem doručení zboží, a to bez ohledu na to, zda je zásilka pojištěná nebo nepojištěná. To neplatí, pokud jste samostatně pověřili přepravní společnost, kterou prodávající nejmenoval, nebo jinou osobu určenou k provedení přepravy.

Jste-li podnikatel, doručení a přeprava probíhají na vaše vlastní riziko.

8. Zákonná práva z odpovědnosti za vady

Odpovědnost za vady se řídí oddílem "Záruka" v našich všeobecných obchodních podmínkách (část I).

Naposledy aktualizováno: 06.02.2025